Zmiany w kanałachelektronicznych

Bankowośćelektroniczna

Dotychczasowy system eBGŻ 14 listopada 2016 r. został zastąpiony systemem bankowości internetowej BGŻ BNP Paribas. Logowanie do nowego systemu bankowości internetowej dostępne na stronie banku www.bgzbnpparibas.pl z poziomu okna logowania.

Możesz także zalogować się do serwisu wprowadzając adres https://planet.bgzbnpparibas.pl/

Poznaj szczegóły

Pierwsze logowanie - krok po kroku

Przy pierwszym logowaniu do systemu bankowości internetowej, należy użyć dotychczasowego loginu/aliasu wykorzystywanego podczas logowania do systemu eBGŻ.


Po wprowadzeniu loginu na numer telefonu, na który były przesyłane SMS do potwierdzania transakcji w eBGŻ, zostanie przesłane hasło startowe do systemu bankowości internetowej.


Po wprowadzeniu hasła startowego system poprosi o ustawienie nowego hasła do systemu.

Ważne!

Do systemu bankowości internetowej zalogujesz się za pomocą hasła maskowanego

Do systemu bankowości internetowej zalogujesz się za pomocą hasła maskowanego Do systemu bankowości internetowej zalogujesz się za pomocą hasła maskowanego

Więcej niż jeden login w eBGŻ

Jeśli miałeś dostęp do więcej niż jednego rachunku w Banku BGŻ i do każdego z nich logowałeś się w systemie eBGŻ za pomocą innego loginu, teraz uzyskasz dostęp do tych rachunków po zalogowaniu jednym, dowolnie wybranym z nich loginem.

Najczęściej zadawane pytania

1. Jak zalogować się do do systemu bankowości internetowej od 14 listopada?

Logowanie do systemu Pl@net będzie możliwe na stronie internetowej Banku: www.bgzbnpparibas.pl lub pod adresem: https://planet.bgzbnpparibas.pl/


2. Jakiego loginu mam użyć?

Przy pierwszym logowaniu do systemu Pl@net (począwszy od 14 listopada br.), należy użyć dotychczasowego loginu/aliasu (dowolnego, jeśli miałeś/łaś ich kilka).


3. Jakie mam wprowadzić hasło?

Na numer telefonu, na który obecnie przesyłane są SMSy do potwierdzania transakcji w eBGŻ, zostanie przesłane hasło startowe do systemu Pl@net. Po wprowadzeniu hasła startowego, system poprosi o ustawienie nowego hasła do systemu Pl@net. Nowe hasło będzie potem obowiązywało dla każdego Twojego loginu/aliasu posiadanego dotychczas w serwisie eBGŻ.


4. Co to jest hasło maskowane?

Przy kolejnym logowaniu system poprosi Cię o podanie tylko wybranych znaków z Twojego hasła. Jest to tzw. hasło maskowane. Oznacza to, że za każdym razem system poprosi o inne, losowo wybrane znaki z ustanowionego przez Ciebie hasła i za każdym razem może pokazać różną liczbę znaków (niezależnie od tego, ile znaków posiada Twoje hasło). Należy więc po kolei, zaczynając od lewej strony, wprowadzać wymagane znaki w białe pola – pola wyszarzone są nieaktywne. Nawet jeśli wyświetlonych jest mniej pól niż zawiera Twoje hasło, należy wypełnić tylko te wymagane a logowanie przebiegnie pomyślnie.


5. Czy serwis eBGŻ Lite (m.eBGŻ.pl) będzie dostępny?

Serwis eBGŻ Lite został wyłączony 10 listopada 2016 roku i od 14 listopada 2016 roku został zastąpiony aplikacją Mobile Pl@net, która została zaprojektowana dla telefonów z systemem Android oraz iOS. Aplikację Mobile Pl@net można pobrać bezpośrednio na swoje urządzenie z Google Play lub AppStore. Więcej informacji o aplikacji mobilnej oraz sposobie jej aktywacji znajdziesz tu.


6. Czy wszystkie moje loginy do systemu eBGŻ i eBGŻ Firma będą nadal aktywne?

Jeśli do tej pory posiadałeś więcej niż jeden login/alias do serwisów eBGŻ (np. właściciel, współwłaściciel, pełnomocnik) lub eBGZ Firma, to w systemie Pl@net będziesz mógł przełączać się między rachunkami przypisanymi do wszystkich tych loginów. W tym celu należy skorzystać z funkcjonalności tzw. przepustek dostępnej w prawym górnym rogu. Funkcjonalność ta pozwala przełączać widok rachunków przypisanych do danego loginu/aliasu posiadanego w serwisie eBGŻ i eBGŻ Firma. Po wybraniu konkretnego klienta zostaną zaprezentowane rachunki do niego przypisane. Logując się do systemu bankowości internetowej Pl@net możesz posługiwać się dowolnym loginem używanym dotychczas w serwisie eBGŻ lub eBGŻ Firma.


7. Czy system eBGŻ będzie jeszcze dostępny?

System eBGŻ został wyłączony 10 listopada i nie będzie już dłużej dostępny.


8. Czy w nowym systemie będę widział historię z serwisu eBGŻ?

Historia operacji na rachunku oraz wyciągi dostępne będą za okres ostatnich 12 miesięcy. Dostęp do danych starszych niż 12 miesięcy możliwy będzie jedynie w oddziale Banku.


9. Czy w nowym systemie będą dostępni odbiorcy przelewów z serwisu eBGŻ?

Tak, w systemie Pl@net w ramach funkcjonalności PŁATNOŚCI w zakładce SZABLONY będą dostępni odbiorcy przelewów, którzy byli wprowadzeni w systemie eBGŻ.


10. Dlaczego nie mogę się zalogować do Pl@net?

Najczęstszym powodem problemów przy logowaniu do Pl@net są dane zapamiętane w pamięci podręcznej przeglądarki. Dlatego warto wyczyścić tzw. pliki cookies w przypadku występowania jakichkolwiek nieprawidłowości.